Zaloguj się
Login/Adres e-mail
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum
  • login Logowanie
  • login Rejestracja
Forum GC2
  • FORUM
  • UŻYTKOWNICY
  • WYŚWIETL NOWĄ ZAWARTOŚĆ
  • Forum GC2
  • Serwery GC2.PL
  • MineBlock
  • Propozycje
  • [WYJAŚNIONE]

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[WYJAŚNIONE] Zapomniany tryb?
AnZERO Offline
Kamienny
*
Zarejestrowany
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 23
Dołączył: May 2020
Reputacja: 17
Serwer: MineBlock
Nick z gry: An0
Discord: An0#8716
#1
11-01-2021, 14:03 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-01-2021, 14:07 przez AnZERO.)
Zapomniany tryb? Dyskryminowany? Odrzucony?
Wszystkie te przymiotniki idealnie pasują do Mineblocka 1
Piszę to, ponieważ chociaż w jakimś małym stopniu liczę na poprawę.
Tryb nie należy do najrzadziej odwiedzanych przez graczy. Średnio można na nim zaobserwować 40 osób. Podczas eventów ta liczba się zwiększa, a mimo to jakiekolwiek prace nad nim zostały porzucone.
Myślę, że to idealny moment by przytoczyć tabelkę, którą ostatnio przygotowałam.

Zawarłam w niej tylko kwestie, w których xblocki różnią się od siebie.
 
[Obrazek: zpYTLX8.png]

Jak możemy zauważyć, cała ta przedmowa nie jest tylko zwykłym gadaniem gracza, który chce więcej. Mineblock posiada najmniej urozmaiceń ze wszystkich xbocków. Co więcej, posiada też największe limity. Rozumiem, że jest konkretny powód, dla którego zostały one wprowadzone, ale dlaczego tylko na jednym mineblocku? Problem występuje tylko na pierwszym wieloświecie, a na drugim już nie?

Nad bazowym dropem i bazowym mmo nie będę się rozwodzić. x1 sprawia, że gra nie jest ani zbyt łatwa, ani zbyt trudna. Jednak istotnym brakiem jest długość wykupionego mmox2 w sb. Z moich obserwacji wynika, że żaden tryb o bazowej wersji 1.15.2 tego nie posiada. Jeżeli to wersja uniemożliwia wprowadzenie tego, proponuję osobną komendę, np /mmox2, która pokazywałaby nam godzinę, o której zwiększone mmo się kończy. Myślę, że byłoby to dość pomocne i zapobiegłoby wielokrotnemu pytaniu ,,do kiedy mmo?".

Topki na spawn- drobiazg, ale jak cieszy. W przypadku gdy rozbudowa groty staje się nudna, na ratunek przychodzi walka o ranking. O topkach konkretnych umiejętności pisałam już tutaj, więc na ten temat rozwodzić się nie będę (co nie zmienia faktu że nadal ubolewam nad tym, że nie zostało to dodane). Dla graczy zaszczytem jest pojawić się na spawnie w wyróżnionym miejscu. Dodanie takiej opcji spowodowałoby większą wolę walki, a co za tym idzie - więcej czasu spędzonego na serwerze przez graczy i więcej pieniędzy wydanych na tokeny (mmox2). Same plusy, więc dlaczego mineblock dalej takich rankingów nie posiada?

Ulepszone wędkarstwo to również drobiazg. Myślę, że plugin jest już gotowy i dodanie go na mineblocka to chwila roboty. Mogę się mylić, jeżeli tak, to przepraszam. 

Handel, ekonomia, i tego typu sprawy. Najnowszy xblock (lava) posiada aż 3 urozmaicenia dotyczące kupna i sprzedaży przedmiotów. Tutaj również mineblock wypada wręcz śmiesznie nisko. Wyłącznie ah, na którym pobierany jest podatek, itemy można wystawiać czasowo i z limitem 5 jednocześnie. SKLEPIKI TABLICZKOWE. Prosimy. Naprawdę prosimy. Nie wiem, czy jest jakakolwiek, bardziej wyczekiwana na tym trybie rzecz, niż sklepiki tabliczkowe. OGROMNE ułatwienie. Z tego co się orientuję, prace nad szukaniem odpowiedniego pluginu już zostały rozpoczęte. Z innego źródła słyszałam, że miały zostać dodane po świętach. Inne źródło mówiło, że nie będzie ich wcale. Z powodu tego całego mętliku postanowiłam zapytać się co i jak na discordzie, na kanale propozycje i opinie, dokładnie dnia 04.01.2021. Niestety moja wiadomość utonęła w późniejszej kłótni graczy, więc piszę o tym tutaj.

Jedyne, czym może się poszczycić mineblock, są transmuatory, których na większości skyblocków nie ma. Z plusów są też 3 groty, ale niestety na tym muszę zakończyć. Wspominam o atutach, ponieważ nie chce, aby wytknięto mi, że potrafię jedynie krytykować. 

Propozycji na forum jest naprawdę wiele. Myślę, że przy odrobinie chęci i chwili poświęconego czasu można znaleźć coś ciekawego i stosunkowo łatwego do wprowadzenia. 
Ode mnie chyba tyle, dziękuję za uwagę wszystkim, którzy przeczytali ten post do końca.

Edit #1 - przepraszam, jeżeli jakies dane w tabeli sa błędne. Starałam się wszystko sprawdzić, jednak jestem tylko człowiekiem i moglam popełnić błąd.
[Obrazek: 5pbLgP3.png]
Edek nie gryź proszę
Szukaj
Odpowiedz
Boro12 Offline
Toksyczny
*
Zarejestrowany
Liczba postów: 638
Liczba wątków: 249
Dołączył: Oct 2016
Reputacja: 60
Serwer: Frakcje
Nick z gry: Boro12
Discord: Boro12#1770
#2
11-01-2021, 15:09
Ogólnie to tę propozycję można dodać również do propozycji z sb1, moim zdaniem oczywiście.
Baza mmo/drop to są ogólnie czynniki mające różnić od siebie tryby w podstawowy sposób, więc nie ma sensu porównywać ich ze sobą w xblockach, w których to jedna z niewielu różnic.
Transmutatorów nie ma tylko na sb1/2/3 co jest straszne, a są całkiem ciekawą mechaniką, którą raczej da radę dodać na wszystkie tryby.
Topki to topki (moim zdaniem i tak są źle zrobione na sb), są fajnym dodatkiem do trybu, ale nic więcej.
Długość mmo również jest praktycznie nic nieznaczącym dodatkiem, który też raczej łatwo jest dodać na każdy tryb.
Warp dungeon to w ogóle jakaś pomyłka jest. Bij się z mobami, które praktycznie nie robią ci obrażeń, a ty masz je na hita z łapki. W aktualnej formie tego nie powinno być na żadnym trybie moim zdaniem.
3 wyspy odnosi się do posiadania wyspy podstawowej endowej i netheru tak? Dziwne, że nie wszystkie xblocki to posiadają, ale raczej to nie jest problem.
Warp event jest na każdym skyblocku, bo pewnie z sb1 jest skopiowana 1:1 każda mapa na inne i to tylko dlatego. Administracja prawie w ogóle tego nie używa i praktycznie nic ciekawego nie dostaje się za wygranie (nawet losowych) konkurencji. Chociaż to akurat raczej łatwo jest przenieść na każdy tryb, to raczej zbyt często nie będzie używane.
Słyszałem, że ulepszone wędkarstwo bardziej przeszkadza niż ulepsza, więc się nie wypowiem, bo nie wiem. Myślę, że nawet ciekawy to by był dodatek do wszystkich trybów.
Targi i sklepy tabliczkowe to super rzeczy i w ogóle pasują na każdego xblocka. Gracze od dawien dawna (na sb1) płaczą, że chcą coś normalnego do sprzedaży itemów.
Hoppery na chunk to hoppery na chunk, wszystko odnosi się do lagów serwera pewnie i tu gracze to nic nie mają do gadania XD

Moim zdaniem ogólnie to na całym serwerze brakuje nowości (jedyne jakie są to praktycznie eventy na cały serwer i cały czas coś z pvp). SkyBlock1 jest aktualnie najstarszym trybem z trybów o nowej edycji i na nim również jest nudno. Ogólnie wszystkie xblocki po kilkunastu godzinach gry stają się nudne, bo okazuje się, że jedyna rzecz jaką możesz robić to budować albo marnować czas na wbijanie do nierównych topek, co jest po prostu nudne, jak całe xblocki.

[Obrazek: er4JsIH.png]
                                                              
Szukaj
Odpowiedz
AnZERO Offline
Kamienny
*
Zarejestrowany
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 23
Dołączył: May 2020
Reputacja: 17
Serwer: MineBlock
Nick z gry: An0
Discord: An0#8716
#3
11-01-2021, 15:48
(11-01-2021, 15:09)Boro12 napisał(a): Ogólnie to tę propozycję można dodać również do propozycji z sb1, moim zdaniem oczywiście.
Baza mmo/drop to są ogólnie czynniki mające różnić od siebie tryby w podstawowy sposób, więc nie ma sensu porównywać ich ze sobą w xblockach, w których to jedna z niewielu różnic.
Transmutatorów nie ma tylko na sb1/2/3 co jest straszne, a są całkiem ciekawą mechaniką, którą raczej da radę dodać na wszystkie tryby.
Topki to topki (moim zdaniem i tak są źle zrobione na sb), są fajnym dodatkiem do trybu, ale nic więcej.
Długość mmo również jest praktycznie nic nieznaczącym dodatkiem, który też raczej łatwo jest dodać na każdy tryb.
Warp dungeon to w ogóle jakaś pomyłka jest. Bij się z mobami, które praktycznie nie robią ci obrażeń, a ty masz je na hita z łapki. W aktualnej formie tego nie powinno być na żadnym trybie moim zdaniem.
3 wyspy odnosi się do posiadania wyspy podstawowej endowej i netheru tak? Dziwne, że nie wszystkie xblocki to posiadają, ale raczej to nie jest problem.
Warp event jest na każdym skyblocku, bo pewnie z sb1 jest skopiowana 1:1 każda mapa na inne i to tylko dlatego. Administracja prawie w ogóle tego nie używa i praktycznie nic ciekawego nie dostaje się za wygranie (nawet losowych) konkurencji. Chociaż to akurat raczej łatwo jest przenieść na każdy tryb, to raczej zbyt często nie będzie używane.
Słyszałem, że ulepszone wędkarstwo bardziej przeszkadza niż ulepsza, więc się nie wypowiem, bo nie wiem. Myślę, że nawet ciekawy to by był dodatek do wszystkich trybów.
Targi i sklepy tabliczkowe to super rzeczy i w ogóle pasują na każdego xblocka. Gracze od dawien dawna (na sb1) płaczą, że chcą coś normalnego do sprzedaży itemów.
Hoppery na chunk to hoppery na chunk, wszystko odnosi się do lagów serwera pewnie i tu gracze to nic nie mają do gadania XD

Moim zdaniem ogólnie to na całym serwerze brakuje nowości (jedyne jakie są to praktycznie eventy na cały serwer i cały czas coś z pvp). SkyBlock1 jest aktualnie najstarszym trybem z trybów o nowej edycji i na nim również jest nudno. Ogólnie wszystkie xblocki po kilkunastu godzinach gry stają się nudne, bo okazuje się, że jedyna rzecz jaką możesz robić to budować albo marnować czas na wbijanie do nierównych topek, co jest po prostu nudne, jak całe xblocki.

Odniosę się jedynie do bazowego mmo i dropu. Umieszczenie tego w tabeli miało tylko za cel pokazanie, jakie wartości występują na danym xblocku. Nie odnosiłam się do tego za dużo, ponieważ wybierając jakis tryb do gry widac jaki mnożnik na nim występuje. Jeżeli dla kogoś x1 to za mało, może wybrać inny wieloswiat (w przypadku mb i sb). To akurat szczegol, co do którego nie mam żadnych zażaleń. Nie mniej jednak nadal twierdze, ze mineblock jest w pewnien sposób dyskryminowany, ponieważ posiada najmniej ulepszen ze wszystkich xblockow.
[Obrazek: 5pbLgP3.png]
Edek nie gryź proszę
Szukaj
Odpowiedz
0Suicide9 Offline
Drewniany
*
Zarejestrowany
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jan 2021
Reputacja: 7
Nick z gry: 0Suicide9
#4
11-01-2021, 21:31
Nie gram na mineblocku, ale gram na innych trybach, interesuję się serwerem od lat i coś tam (powiedzmy) "wiem".

Pragnę zauważyć, że część rzeczy została dodana do trybów, które na nowo wychodzą, ponieważ nie mogło zostać dodane do tych, które wystartowały, ale do tego wrócę później.

Transmutatory - Zostały dodane dopiero od nowej edycji MB1, na pozostałe serwery, które startowały po mineblocku również zostały one dodane. Jeżeli wrzucenie ich w trwającej edycji nic nie popsuje, jestem jak najbardziej za dodaniem ich na pozostałe serwery. O ile gracze tych trybów tego chcą.

Topki na spawn - Uważam, że powinny zostać dodane na każdy tryb, miejsca na nie nie trudno znaleźć, a jak go nie ma, to zawsze można "coś tam wybudować". Mogą wejść bez problemu nawet w środku edycji.

Scoreboard - Jeżeli gracze to chcą, nie powinno być problemu z edycją scoreboardu. Podejrzewam, że wystarczyłoby napisać do właścicieli. Zainteresowaliby się tematem, jeżeli gracze chcialiby taką modyfikację sb, to dodaliby to i na MB.

Warp dungeon - To już zależy od administracji czy go dodadzą, ale gracze oczywiście mogą wyrazić jakieś zainteresowanie w tym kierunku, aby zmotywować administrację do budowy takiego warpa na danym x-block'u. Ewentualnie stworzenie schematów warpów z innych serwerów, //schematic load, //paste - lecz kopiowania z innych trybów nie popieram. Lepiej gdy są jakieś różnice/nowości w tych warpach.

3 wyspy - Gdzie możliwe, tam dodane. Lawa i woda zbyt bardzo obciążają serwer, aby 3 światy zostały wypełnione tą wodą i lawą. Dlatego też na lava- i sea- blocku tego brakuje.

Warp event - Zależy od administracji, myślę, że trybowej, ale i globalnej, gdzie takie warpy są zorganizowane i co na nich się znajduje.

Ulepszone wędkarstwo - Stworzone pod seablock, dopiero przy nowej edycji tego trybu zostało dodane. Jeżeli gracze innych trybów są zdania, że powinno to być na tych serwerach, jeżeli też nie będzie z dodaniem tego problemów, myślę, że można się dogadać z właścicielami o dodanie tego na pozostałe tryby.

Targi - Zależy od wielkości spawnu, czy się gdzieś pomieści, ewentualnie można dodać to na zasadzie zamkniętego warpa, jakaś jaskinia jak na dawnym MB (na spawnie, "wryte" w ścianach), warp technika na skyblockach.

Sklepy tabliczkowe - Nie mogą wejść podczas edycji. Przykładowo... Przed dodaniem pluginu nie ma blokady na tworzenie sklepów, co oznacza, że możesz zrobić sklep pod nickiem DOWOLNEJ OSOBY, po wgranie pluginu będzie działać normalnie. Tabliczkowe sklepy nie zostały dodane do poprzednich serwerów, które wystartowały przed seablockiem zapewne z braku przemyślenia tego. Są inne środki sprzedaży swoich itemów, właściciele uznali, że to wystarczy.
Jedynym rozwiązaniem jakie tu widzę, to edycja konfiguracji pluginu, aby zamiast standardowej tabliczki, zmienić "B" na "K" (Buy -> Kup), tego typu zmiany pozbawiłyby tabliczek dodanych przed pluginem jakichkolwiek czynności. Zmiana kolejności, w sensie 1. Ilość, 2. Nick również byłoby skuteczne, ale nie jest to wciąż 100% zabezpieczeniem dla serwera.

Market (/ah) - Jest wszędzie - coś, co miało początkowo zastąpić sklepy tabliczkowe aka chestshop.

Hoppery na chunk - Powinno to zostać zwiększone do 16, jeżeli w niczym to nie przeszkadza. Widocznie na MB2 działa, co za tym idzie, na MB1 również powinno wszystko działać. Również kwestia dogadania się z administracją.

Uważam, że w miarę możliwości powinny zachodzić zmiany nie tylko na MB, ale i na pozostałych serwerach, o ile pluginy na to pozwolą. Jednocześnie rozumiem sytuację, gdzie brak wcześniejszych przemyśleń nad niektórymi rzeczami, wyklucza dodanie niektórych urozmaiceń. Treści wyżej przedstawione są moją opinią, również dopytywałem kilku osób w niektórych sprawach. Jeżeli masz pytanie - zapraszam na priv.
Szukaj
Odpowiedz
MYSTERROKI123 Offline
Złoty
*
Zarejestrowany
Liczba postów: 97
Liczba wątków: 24
Dołączył: Oct 2015
Reputacja: 18
Serwer: Wszystkie
Nick z gry: MYSTERROKI123
Discord: ROKI✞#0001
#5
19-01-2021, 11:37
(11-01-2021, 14:03)AnZERO napisał(a): Zapomniany tryb? Dyskryminowany? Odrzucony?
Wszystkie te przymiotniki idealnie pasują do Mineblocka 1
Piszę to, ponieważ chociaż w jakimś małym stopniu liczę na poprawę.
Tryb nie należy do najrzadziej odwiedzanych przez graczy. Średnio można na nim zaobserwować 40 osób. Podczas eventów ta liczba się zwiększa, a mimo to jakiekolwiek prace nad nim zostały porzucone.
Myślę, że to idealny moment by przytoczyć tabelkę, którą ostatnio przygotowałam.

Zawarłam w niej tylko kwestie, w których xblocki różnią się od siebie.
 
[Obrazek: zpYTLX8.png]

Jak możemy zauważyć, cała ta przedmowa nie jest tylko zwykłym gadaniem gracza, który chce więcej. Mineblock posiada najmniej urozmaiceń ze wszystkich xbocków. Co więcej, posiada też największe limity. Rozumiem, że jest konkretny powód, dla którego zostały one wprowadzone, ale dlaczego tylko na jednym mineblocku? Problem występuje tylko na pierwszym wieloświecie, a na drugim już nie?

Nad bazowym dropem i bazowym mmo nie będę się rozwodzić. x1 sprawia, że gra nie jest ani zbyt łatwa, ani zbyt trudna. Jednak istotnym brakiem jest długość wykupionego mmox2 w sb. Z moich obserwacji wynika, że żaden tryb o bazowej wersji 1.15.2 tego nie posiada. Jeżeli to wersja uniemożliwia wprowadzenie tego, proponuję osobną komendę, np /mmox2, która pokazywałaby nam godzinę, o której zwiększone mmo się kończy. Myślę, że byłoby to dość pomocne i zapobiegłoby wielokrotnemu pytaniu ,,do kiedy mmo?".

Topki na spawn- drobiazg, ale jak cieszy. W przypadku gdy rozbudowa groty staje się nudna, na ratunek przychodzi walka o ranking. O topkach konkretnych umiejętności pisałam już tutaj, więc na ten temat rozwodzić się nie będę (co nie zmienia faktu że nadal ubolewam nad tym, że nie zostało to dodane). Dla graczy zaszczytem jest pojawić się na spawnie w wyróżnionym miejscu. Dodanie takiej opcji spowodowałoby większą wolę walki, a co za tym idzie - więcej czasu spędzonego na serwerze przez graczy i więcej pieniędzy wydanych na tokeny (mmox2). Same plusy, więc dlaczego mineblock dalej takich rankingów nie posiada?

Ulepszone wędkarstwo to również drobiazg. Myślę, że plugin jest już gotowy i dodanie go na mineblocka to chwila roboty. Mogę się mylić, jeżeli tak, to przepraszam. 

Handel, ekonomia, i tego typu sprawy. Najnowszy xblock (lava) posiada aż 3 urozmaicenia dotyczące kupna i sprzedaży przedmiotów. Tutaj również mineblock wypada wręcz śmiesznie nisko. Wyłącznie ah, na którym pobierany jest podatek, itemy można wystawiać czasowo i z limitem 5 jednocześnie. SKLEPIKI TABLICZKOWE. Prosimy. Naprawdę prosimy. Nie wiem, czy jest jakakolwiek, bardziej wyczekiwana na tym trybie rzecz, niż sklepiki tabliczkowe. OGROMNE ułatwienie. Z tego co się orientuję, prace nad szukaniem odpowiedniego pluginu już zostały rozpoczęte. Z innego źródła słyszałam, że miały zostać dodane po świętach. Inne źródło mówiło, że nie będzie ich wcale. Z powodu tego całego mętliku postanowiłam zapytać się co i jak na discordzie, na kanale propozycje i opinie, dokładnie dnia 04.01.2021. Niestety moja wiadomość utonęła w późniejszej kłótni graczy, więc piszę o tym tutaj.

Jedyne, czym może się poszczycić mineblock, są transmuatory, których na większości skyblocków nie ma. Z plusów są też 3 groty, ale niestety na tym muszę zakończyć. Wspominam o atutach, ponieważ nie chce, aby wytknięto mi, że potrafię jedynie krytykować. 

Propozycji na forum jest naprawdę wiele. Myślę, że przy odrobinie chęci i chwili poświęconego czasu można znaleźć coś ciekawego i stosunkowo łatwego do wprowadzenia. 
Ode mnie chyba tyle, dziękuję za uwagę wszystkim, którzy przeczytali ten post do końca.

Edit #1 - przepraszam, jeżeli jakies dane w tabeli sa błędne. Starałam się wszystko sprawdzić, jednak jestem tylko człowiekiem i moglam popełnić błąd.

Witam, widzę że sprawa nie została ruszona przez nikogo z administracji więc ożywiam temat. Jako iż wróciłem ostatnio po pół rocznej przerwie na serwer, zacząłem grać. Z ciekawości wszedłem na każdy tryb żeby zobaczyć co się zmieniło. Oczywiście widzę nowy event, hmm do tej sprawy przejdę później. Zacznijmy od początku. Mineblock1: Tryb bardzo lubiany przeze-mnie i często wracam do niego wspomnieniami, właśnie wspomnieniami. Ogólnie zauważyłem kilka rzeczy naprawdę bijących w oczy. 1. Brak sklepu tabliczkowego- z tego co pamiętam przy wychodzeniu seablock'u było nam obiecane, że takowy sklep zostanie dodany na każdy tryb po aktualizacji (miało być 2 tygodnie), sklepy nie zostały dodane a minęło dokładnie 6 miesięcy i 10 dni od startu seablock'a( odejmując 2 tygodnie na aktualizacje liczmy 6miesiecy). Bardzo mi jest przykro jak widzę tak olaną prośbę graczy która nie zajęła by dużo czasu...
2. Topki (bal top itp)- Szczerze mówiąc nie wiem czemu, ale to jest cholerne lenistwo. Brakuje wam 1 dnia na dodanie takowej rzeczy na kilka trybów? Nie chcę nikomu zarzucać że nic nie robi bo z tego co wiemy powstaje nowa edycja Classica, ale topki to jest drobiazg. Nie raz widać na chacie jak ludzie pytają "kto jest top1 w bal top?", "kto ma najwięcej sian?" itd. Myślę ze dodanie tego nawet jako komenda było by miłe.
3.Wspomniane wędkarstwo- mała rzecz a ucieszy nie jedną osobę.
4. EVENTY!- Może tak zacznę od początku jak to wygląda. Dwa lata temu administracja bardziej właściciele byli proszeni o jakiś event i ciągle ta prośba się przewijała, dostawaliśmy 2/3 eventy rocznie i to były super dopracowane eventy, nie wymagały dużo pracy od gracza a bardziej szczęścia i współpracy z innymi graczami(mówię tu o evencie gwiazdkowym, gdzie były bałwany itd), event halloween był mniejszym eventem ale cieszył. Rok 2020 to był ten rok gdzie dostaliśmy pierwszy nowy event bez okazji- a w sumie z okazji bo jest Pandemia. Mowa tu o evencie "oszlamowany" czy jakoś tak nie pamiętam dokładnej nazwy, event trwał 2 tygodnie i każdemu udało się coś zdobyć i to było fajne. Później dostaliśmy event "Wielkanoc" który również trwał 2 tyg, ale był bardzo nie dopracowany, rzadki drop, bardzo dużo pracy trzeba było włożyć, niektórzy siedzieli całe noce żeby wydropić 3 stopien "jajka". I teraz do sedna, kolejne nowe eventy były nie potrzebne, "Harvest"- różnił się tylko nazwa i sposobem działania( itemki praktycznie takie same jak z 2 poprzednich eventów tylko pod zmienioną nazwą), "Arcade"- kolejny event który wymagał dużo a jak wiemy gra minecraft nie jest zbyt wymagającą grą i poprostu 2/3 osób na serwerze nie chciało im się tego robić. Ps. Aha i tu itemki tez bardzo podobne.
O kolejnych eventach mało wiem, bo jak pisałem miałem przerwę.
Ale obecny event alchemia jest jednym z przykladów które opisałem przy poprzednich "eventach". Jest bardzo wymagający( może dlatego trwa 2 miesiące) bardzo duża ilość osób nie wie co z tym zrobić. Dwa miesiące... tyle wam potrzeba czasu aby uspic czujność graczy o co nowych kolejnych błędach serwera. Minigry które powinny powstać w dobie "pandemi" aby było można oderwać się od kopania, stawiania, zabijania- nie powstały.
Nie chce wytykać kolejnych błędów, wracam na ten serwer ze wspomnieniami, poznałem tu dużo fajnych miłych i ciepłych ludzi, ale jak widzę jak się on stacza jest mi przykro.
Liczę na poprawę wszystkich błędów nie tylko na trybie MineBlock 1.
Pozdrawiam Cieplutko i Proszę mnie nie zjadać jak popełniłem jakieś błędy.!
Serduszko
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek
Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

  • Kontakt
  • Forum serwera GC2.PL
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • RSS
Aktualny czas: 19-08-2022, 18:19
Styl GC2 Forum zostal stworzony przez MorkaZoida
Polskie tłumaczenie © 2007-2022 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2022 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa